Arbete

2011-06-22 @ 05:43:33 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vad tråkigt det är att göra en lång eftermiddag/kvällstur. Det känns som att hela dagen försvinner när man far iväg vid 12 och kommer hem 21. Fast arbetsdagen var rolig. Fler nya vikarier, och en del bekanta ansikten. Det är tur att de flesta är roliga och att man kan skratta tillsammans. Jag vill ha en positiv arbetsplats.

Här sitter jag med kaffekoppen sedan några minuter tillbaka. Tanken var att jag skulle stiga upp klockan 06.00 men nu för tiden verkar jag inte kunna sova längre än till 05.30. Då är det lika bra att stiga upp.  Dagens arbetspass börjar klockan 07 och slutar 16. Sedan tror jag minsann att vi måste besöka affären och handla lite. Midsommar närmar sig och jag vill inte vara den som ställer mig i kön på fredag. Speciellt inte då jag arbetar 7-16 samma dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback