Att jag älskar

2011-06-18 @ 07:56:43 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Att jag älskar ”lediga dagar morgnar”. Egentligen gör det inget att Bobo vill stiga upp klockan fem. Känslan av att smutta på morgonkaffet i köket som badar i solsken och veta om att man har hela dagen framför sig… Att äta pannkaka med grädde och jordgubbar och honungsmelon. Att beundra solrosorna och krassen som växer tack vare vår kärlek och omsorg. Att det är underbart!

 


Färska frukter och bär hör sommaren till

Man blir så full i liv och energi. Jag har redan hunnit plocka och skura, och klockan är inte ens åtta!
Snart ska jag kladda ner en handlingslista. Tanken är att vi ska ta oss ner på stan på något vis. Vi får väl se hur det går. Den vanliga vagnen (där man kan haka fast ståbrädan eller bara trycka ner båda två i) är punkterad och jag har ingen pump som passar! Men vi har ju sulkyn. Och om vi tar bussen in till stan så kanske trollungarna kan turas om att åka hem i sulkyn. Det blir nog hur bra som helst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback