God morgon.

2011-06-19 @ 06:12:36 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()


Här sitter jag med morgonkaffet. Idag vaknade jag halv sex, istället för fem! Bobo klev upp några minuter därefter. Jag känner mig lite småsliten och snorig. Kanske för att halsen och bröstet var bart under gårdagens blåsiga promenad. Förhoppningsvis släpper det nu under förmiddagen!

Jaha och idag då? Idag finns det så mycket jag vill hinna med!
Jag hoppas på att ex grannen min ska komma på morgon/förmiddagskaffe. Det var ett litet tag sedan nu igen!
Jag vill hinna duscha och fixa mig så jag ser ut som folk.
Det är dop och jag vill gärna delta. Problemet är att det är inne i stan och det är just då Bobo brukar sova… Dessutom locka vädret utanför mitt fönster inte till promenader, inte för tillfället!
Jag hoppas Pappa med familj kan komma idag, så ingen blir sjuk eller att det dyker upp någonting annat oväntat.
Jag vill hinna städa och plocka och baka och fixa.
Sedan vill jag mysa järnet med min finaste Goben som kommer hem ikväll!

 

Ja det kanske inte är så konstigt att man känner sig lite matt när man ser allt det framför sig. Som tur är så är ingenting ett måste. Det är så väldigt få saker vi människor faktiskt måste göra…
Dags att slå igång musik som gör en glad och pigg tror jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback