Helgen

2011-06-27 @ 07:06:34 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

I helgen har jag valt att avstå ifrån datorn, uppkoppling och 24/7 tillgänglighet. Eller avstå och avstå… Jag har helt enkelt inte suttit så där väldigt mycket vid face, bloggen och allt annat och telefonen har varit på ljudlöst. Det har varit skönt och välbehövligt.

Idag åker älskade Goben igen. Och det känns helt ok. Vi klarar oss här hemma, inga problem. Men visst kommer vi sakna honom. Lite ;D

Idag återgår jag till arbetet efter två dagars ledighet. Det känns också ok. Fast nog hade jag kunnat stå över, om jag vart rik och inte varit i behov av inkomsten. Nåja… Hoppas det är nå roligt folk som jobbar idag.

Nu ska jag snart ta min kaffekopp och fortsätta söka efter vår kamera. Den är försvunnen sen igår vilket irriterar mig något fruktansvärt! Jag hade velat lägga upp lite bilder från igår.  
Bobo han sitter och ser på Pippi. Hans nya favorit, det är pippi hit och pippi dit!
Tösan ligger och drar sig i sängen. Det är så skönt när de väljer att sova tills efter 06.00 på morgonen.
Goben springer omkring och packar det sista och ser till så allt är som de ska innan han ska åka. Min älskade.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback