intensiv dag

2011-06-16 @ 05:23:44 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Som jag förutsett blev gårdagen rätt intesnvis.
Jag vaknade klockan 5 och insåg att det var lika bra att kliva upp. Klockan skulle ringa 05.30, men en extra halvtimme på morgonen var välbehövligt. Gröt, kaffe, internet, påklädning, väcka barnen, påklädning x2, iväg till förskolan, upptäcka att vagnen har punktering, putta två barn i punkterad vagn, lämna på fsk och sedan full fart till jobbet.  
Arbetet gick bra. Många nya namn. Många rutiner. Inget jag kan utantill just nu men jag lär mig.
Efter arbetet hämtade jag hem kidsen. Sedan följde matlagning, grinig och Hungrig Bobo, tvätt, matning av ungar, disk, kvällsdusch, roa övertrött Bobo till halv sju, läsa igenom en bunt papper från jobbet och slänga på en massa personuppgifter, duscha själv och försöka få i sängs en superpigg tösa vid halv åtta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback