Intensivt

2011-06-01 @ 07:55:14 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu var det bloggen fått stå åt sidan ett tag. Vi har haft så fullt upp här hemma. Jag har varit på ett flertal arbetsintervjuer och nu är det bestämt att jag ska jobba på ett äldreboende här i närheten. 8 veckor över sommaren, om jag inte missminns mig.  
Vi har även kollar på nya lägenheter, bland annat i Haparanda. Tyvärr föll de oss inte alls i smaken. Planlösningen fungerade inte. Så för tillfället blir vi kvar i Kalix.
Skolan börjar närma sig sitt slut. Jag har haft fullt upp med att få klart allt. Prov och inlämningsuppgifter.
Samtidigt har naturligtvis familjen, vännerna och jag själv haft behov av underhåll.

Förhoppningsvis kommer vardagen vara lite mindre intensiv framöver. Då kan jag nog avvara några minuter för att uppdatera här. Då får ni veta hur vi har det och jag själv kan gå tillbaka om några år och minnas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback