kortfattat från igår:

2011-06-08 @ 06:23:17 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ibland känns det som att morgonkaffet tar en evighet på sig innan det droppat klart. Men nu så. Nu kan jag njuta av morgonens första kopp. Efterlängtade morgonkaffe, nog skulle morgonen vara trögstartad utan dig!

Igår var Goben till Kiruna. Kanske, kanske, kanske får han ett arbete där. Vilket betyder en massa veckor hemifrån. Men det betyder också en massa veckor hemma. Och det betyder inkomst.
Tösan var hos mor min. Vi firade nationaldagen där och då fick tösan stanna över natten.
Så igår det var bara jag och Bobo här hemma.  Vi passade på att städa köket. I 5 timmar. Japp, fem hela timmar. Nu skiner  solstrålarna obehindrat in genom fönstren och det går att se in i ugnen igen!
Kanske ska jag passa på att ta vardagsrummet idag?

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback