Tidig kväll

2011-06-15 @ 05:34:12 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

God morgon.

Igår la sig båda barnen i väldigt god tid. Tösan somnade på soffan före halv sju. Så jag bestämde mig för att lägga henne i sängen. Lika bra, annars hade hon väl aldrig somnat. Efter att jag lagt henne i sängen återvände jag till vardagsrummet. Och vad upptäcker jag då? Jo Bobo är spårlöst försvunnen. Tillslut hittar jag honom i sin säng. Lite skiten var också trött. Självklart fick han också lägga sig.
Det kändes verkligen konstigt att ha lagt båda barnen innan sju. Men så blir det ibland. Och det behövdes nog för idag måste de upp vid 06.00. Bustrollen ska på förskolan halv och själv ska jag befinna mig på arbetet 07.00. Första dagen idag. Introduktion. Spännande!


Kommentarer

Postat av: Malin

Men du hade väl intro torsdag och fredag? Inte onsdag?

2011-06-15 @ 15:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback