Trötter

2011-06-17 @ 05:09:51 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag är veckans sistas arbetsdagen för denna vecka. Dessutom är det en kort dag! :D
Det ska bli skönt att få vara ledig några dagar. Jag har varit så trött nu. Det brukar ju bli så, innan man ”kommer in” i arbetet. När jag började på städer på sjukhuset så var jag så trött och hade så ont i fötterna så jag grinade! Haha.
Om det bara hade varit arbetet hade det nog inte varit några större problem. Men nu är jag ju själv med bustrollen också. Nog för att de skött sig över förväntan, de måste jag säga. Men det är ju endå en del …


På söndag kommer älskade Goben hem. Egentligen skulle det vart på måndag men den här veckan blir det på söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback