Ett snabbt inlägg

2011-03-31 @ 08:28:04 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Här kommer ett snabbt inlägg. Vi har varit värdar för än det ena och än det andra under den gångna veckan. Tyvärr har det inte varit gäster av det trevliga slaget utan virus, baciller och parasiter. Huu!
Nu tror jag att hela familjen har tillfrisknat och Goben har kunnat påbörja son parktik. Själv hade jag planerat att återgå till skolan idag då jag har tre dagars pluggande att ta igen. Men nej. Igår ringde förskolepedagogen och meddelade att det går springmask på avdelningen. Och det tackar vi nej till. Så barnen får bli hemma resten av veckan. Jag får försökta plugga fastän jag har barn som klättrar längst både väggar och gardiner.

Önska mig lycka till!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback