Förmiddagens plan

2011-03-11 @ 08:17:14 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Igår vad det torsdag. Bara så där utifall att någon hade missat det. Torsdagar = städdagar här hemma. Men på något konstigt sätt missade vi det igår. Vilket självklart betyder att städning står på schema. Dessutom har jag en massa tvätt som ska vikas, smutsig tvätt att slänga in i maskinen, disk som ska plockas in, disk som ska diskas, sängar som ska bäddas, saker som ska plockas och sopor som ska ut. Jag tror minsann att jag intar rollen som hemmafru idag!



Jag menar det är ju inte som att jag har ett jäkla samhällsprov nästa vecka och verkligen, verkligen borde plugga till det.


Kommentarer

Postat av: Emelie

Tack, hemmafrun! ;)på fredag till veckan nu så jobbar jag:

måndag 9-17

tisdag 11-21

onsdag 11-21

torsdag 11-21

fredag 9-14.30

lördag ledig

söndag ledig



så jag antar att vi får klämma in bela-besöket närmare helgen eller vad tror du? Vi kanske borde kolla hur hon jobbar också, och hur det ser ut för dig/er!



KRAM

2011-03-11 @ 18:47:42
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback