God morgon!

2011-03-17 @ 07:51:07 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


För 45 minuter sedan steg jag upp och jag har redan hunnit stryka 3 punkter ifrån ”to do – listan”. Det känns bra! Att det sedan var så att två av punkterna råkades vara ”skicka mail till X ang. Y” har ingenting med saken att göra. Jag anser att det är en bedrift i alla fall. Hihi.
För tillfället sitter jag här med en tallrik mannagrynsgröt med blåbär och hallon. Och en kaffekopp. Självklart är kaffekoppen med.

Jag har inget intressant att dela med mig av just nu. Händelserna i livet är koncentrerade till studier och familjeliv. Som exempel kan nämnas att jag igår hade glömt bort ett möte på förskolan så jag fick springa dit efter att de ringt och påmint mig och på eftermiddagen skrev jag ett prov. Ungefär så ser dagarna ut.

Jag har en massa tankar och idéer som jag gärna skulle dela med mig av men jag hinner inte. Vi får se hur helgen ser ut, då kanske det dyker upp något lite ”djupare” inlägg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback