Mkt på agendan

2011-03-23 @ 07:30:46 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Ibland när jag har så där jätte mkt att göra så blir jag nästan handlingsförlamad. Och just nu är det så. Istället för att börja beta av ”to do” listan sitter jag här. Prioriteringar… jepp.

Igår på samhällslektionen gick vi igenom ett nytt kapitel, ”Lag och rätt”. Efter lektionen kläcker läraren ur sig ”Och imorgon har vi ett muntligt prov på det här”. Det känns bra, inge problem. Ehem … nåja, det är bara 9 sidor. Och det är ju inte som att jag behöver plugga historia. Nee… (Hoppas alla kan läsa in sarkasmen här).

Och så tar vi veckans to do listan:
- Plugga Lag och rätt + prov idag
- Träffa hi läraren idag
- Försöka hitta en studievägledare
- Plugga Historia moment 1 + prov på fredag
- Lektion i biologi x2
- Finska inlämningsuppgifter
- Inhandla dopgåva
- Inhandla födelsedagspresent
- Åka till Luleå (eller hur blir det E och B?)
- Kika på tösan när hon åker ”lilla vasaloppet”
- och lägenheten med tillhörande tvätt- och diskberg ska vi inte ens tänka på

Ja det är lugnt. Tur man är superwomen!


Kommentarer

Postat av: malin

Har ni också vasaloppet här i stenbäcken?

2011-03-23 @ 07:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback