Motivation ...

2011-03-09 @ 07:26:56 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag sitter här och känner mig totalt omotiverad. Vad fan liksom? Det här går inte i längden. Goben tycker jag ska acceptera det, till en viss del. Skolan har ju tagit en så stor del av min tid under det senaste året. Men endå. Jag kan ju inte börja slacka efter nu!

Jag funderar helt seriöst på att göra en sådan där "motivations-plakat". Ni vet där man häver upp bilder på mål man vill uppnå. Att drömma och visualisera för att hjälpa en hålla uppe modet, att orka, när allt känns tungt.
Då gäller det bara att hitta sig en stor papp- eller kartongbit.

 

 



Vad skulle ni ha med på ert "motivations-plakat"?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback