Omotiverad torsdag

2011-03-10 @ 07:59:48 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon.
Som vanligt sitter jag här med morgonkoppen. Det är verkligen ett måste.

Egentligen borde jag sitta med samhällsboken. Men jag vill inte. Det är så … jag vill inte säga det men here we go: TRÅKIGT!
Så. Nu fick jag det ur mig. Måntro om de släpper nu?       Nä, det gjorde visst inte de. Nåja. Lika bra att ta tag i skiten. Snart. Sen.  
Jag ska bara städa, lägenheten ser ut som ett bombnedslag! Och tvättkorgarna (ja du läste rätt, de är två) är fulla. Och disken måste tas hand om. Och så tänkte jag ju baka bröd också.
Mmm… det här med ”jag ska bara” verkar ju fungera fint ;D



Ett tips för er andra omotiverade stackare där ute:
Bestäm er för att det (vad det nu kan vara) måste göras i fem minuter. När man väl satt i gång brukar det flyta på.

Kom gärna med era egna tips. Jag behöver det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback