Prov på ondag

2011-03-14 @ 08:55:42 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag tror minsann att jag börjar få kläm på det här med ”Sveriges politiska liv”.  Det känns bra. Provet är på onsdag och jag har ingen ångest. Nejdå. Ehem … kanske lite…

Nu är det en liten paus innan jag fortsätter med pluggandet. Det blir great.
Vid elva åker jag till skolan, tur man har en fin ex granne som kan hämta när jag är så lat ;D!

Det blev ett kort inlägg, som vanligt. Tiden, orken och lusten räcker inte till alla gånger. Men då vet mina finaste där i Happis (och vart ni andra nu befinner er) att jag och familjen mår bra och lever vidare. Trots lite stress och fejkade vårtecken!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback