Serier

2011-03-03 @ 19:27:06 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Det finns inte så där sjukt många serier som jag verkligen ”måste” följa. Just nu är nog det enda måstet The Big Bang Theory. Det är en helt otroligt, sjukt bra serie för er som inte är bekant med den. Sedan har vi ju en del som jag gärna ser på om tiden och orken räcker till. Som exempel kan nämnas The Simpsons och 2 och en halv män.

Och ibland nöter jag. Det är de som är så fint med internet. Allt finns online. Man behöver inte ens vara olaglig och ladda hem! Nej det går alldeles utmärkt att se det online. Underbart.
De senaste serierna jag nött var CSI, Sanctuary, House och Fierfly. Ni vet antagligen inte om det men jag har blivit något av en Sci-Fi nörd, haha.

Hur som helst så letar jag efter en ny serie att nöta. Kom gärna med tips och förslag!




 


Kommentarer

Postat av: Annica - mamma till Elias

Supernatural är en serie vi gillar här i huset

2011-03-04 @ 09:00:24
URL: http://annista.blogg.se/

Postat av: Emelie

Jag är frisk och ni är hur välkomna som helst hem till mig! vi kan ju stämma av under veckan när vi kan ses :-)



Ps. Jag älskar Cougar town, one½men som du skrev och även scrubs, futurama och...ja det finns säkert fler men det var de jag kom på nu så här på rak arm :-)



KRAM!

2011-03-04 @ 15:26:37
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback