God morgon mitt i skolveckan!

2011-11-02 @ 06:38:13 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Onsdag, redan! Hur gick det till? Nervositeten inför tentorna börjar smyga sig på. Kommer man prestera när det väl gäller eller faller man? Är det lika bra att packa ihop och hämta upp en enkelbiljett hem? Det där med tentavrål börjar låta som en väldigt bra idé. Även om jag tycks vara den enda (från klassen) som är bosatt på Mariehem. Men det gör inget, jag får vråla lite extra helt enkelt ;)

Igår befann sig Linnéa här under eftermiddagen/kvällen och vi kämpa oss igenom både matematik och kemi. För egen del satt jag med böckerna från klockan 8 på morgon till klockan 18 på eftermiddagen. Med en timmes lunchrast och några småpauser här och där. Bra jobbat!
Idag blir det ”favorit i repris”.



Nu är det dags att ta med sig kaffekoppen in på toaletten och börja rota runt i sminkväskan!


Kommentarer

Postat av: sandra i karlstad

du ser ut att ha det bra i umeå! hoppas det går bra med skolan! kramar

2011-11-02 @ 10:41:41
URL: http://harilas.blogg.se/

Postat av: Linnéa

Hihi, Sicken snygging som sitter där och försöker förstå sig på logaritmer! Vem är hon? Har du hennes nummer?!

2011-11-02 @ 21:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback