Idag gäller det!

2011-11-07 @ 10:00:48 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Då var dagen här. Den där, nästan, fruktade dagen. Den där dagen som man inte riktigt vill att ska komma men samtidigt bara vill få överstökad. Ja ni vet den där dagen då det är upp till bevis. Tentadagen, mina kära, tentadagen.
Då var dagen här.

Just nu känner jag mig märkligt avslappnad. Jag sitter med min kaffekopp och försöker hitta musik som passar min sinnestämning. Snart börjar det bli dags att byta ut morgonrocken mot något mer passande. Sedan har jag planer på att städa. Och göra något som liknar frukost/lunch.
Jag vill fokusera på någonting annat, någonting icke-skolrelaterat.  För sedan är det dags att bege sig mot Linnéa och där lär stressen gör sig påmind.


Kvällen före tentan. Försöker desperat memorera aretmetiska och
geometriska summor



Sockerkicken hjälpt till med derivatans funktion och hur man tillämpar
den på bästa sätt


Klockan 16.00 kommer jag sitta med min första riktigt tenta. Önska mig lycka till!


Kommentarer

Postat av: Riitta

Lycka till. Du fixar det.

2011-11-07 @ 12:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback