Vill ha

2011-11-28 @ 21:06:44 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kära petr... Nej jag menar tomten! I år önksar jag mig riktigt mysiga strumpor, gärna knähöga, att mysa runt i.







Dessutom skulle jag behöva mer ansiktskräm då min nuvarande börjar ge upp



Och hårda paket är ju alltid rolig att få






Någonting som lyser upp den kommande mörka månderna vore också trevligt. Helst av allt från partylite då de doftar alldeles lagom mkt!





Dessutom anser jag att jag varit riktigt duktig och flitig i år. Jag har ansträngt mig riktigt odentligt för att vara snäll och rar och nu tycker jag verkligen att jag förtjänar att hitta denna under granen på julatfon:






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback