Bara för att slippa plugga lite

2011-10-31 @ 16:53:30 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

All motivation för matematiken försvann. Bara så där POFF, borta!
Jag känner mig slut och trött och lite småensam. Det är lite tufft att befinna sig i en helt ny stad och dessutom vara helt ensam hemma.
Ja jag kände för att gnälla lite just nu.

Bara för att jag ska uppehålla mig ifrån matematiken lite, lite till häver jag ut lite bilder från idag.
Enjoy!


Banan(s) + Blåbär (s) + hallon (s) + havregryn (s) + mjölk(l) --> Frukost(l)
Se nu tjejer jag kom ihåg aggregationstillstånden och förtjänar helt klart ett vettigt betyg i kemin!


Tog med mig frukosten till skolan, där jag parkerade arslet en timme innan vi började.
Hann med en hel del kemi.


Såhär ser det ut i min väska. Lite random och väldigt normalt att knäppa kort på den, ja!


Tanka koffein och D-vitamin under lunchen




Studerandet fortsätter... och där borde jag sitta nu.

Jag ska. Snart.

Blev btw på lite bättre humör nu.
:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback