Dåligt med sömn

2011-10-20 @ 08:07:08 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vilken natt! Tösan har sprungit uppe sen 02.00. Sista gången jag la henne var vid 03.30. Sedan hann jag knappt somna om innan Bobo smög in till mig vid 04.00. Pigg och utvilad.
Ja vad säger man?

Planen är att stanna hemma och försöka vila lite. Kroppen känns så där jobbigt mör som den brukar göra när man fått alldeles för lite sömn och kanske är på väg att bli lite småsjuk.  Jag antar att barnen också är i behov utav det lugn en ledig dag från förskolan kan erbjuda.
Skoldagen hade erbjudit en lektion i matematik men just nu känns det som att jag inte är mottaglig för ny kunskap. Dessutom misstänker jag starkt att vi kommer fortsätta på det vi redan påbörjar. Och det kan jag göra hemma, bara jag får vila lite först.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback