Ensam hemma

2011-10-28 @ 09:01:45 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag är ensam hemma. Det känns väldigt underligt. Konstigt och esnamt och lite övergivet på något sätt. Vad ska jag göra nu?
Eller det var väl en dum fråga, jag vet ju precis vad jag ska göra! Anledningen till min ensamhet är ju en och endast en: PLUGGA kära jag, PLUGGA!
Studera, inlärning, faktamemorering, utveckling.
Fast jag hade ju tänkt hinna med lite annat också. Som att städa. Sortera, plocka, köpa hem något super-duper rengöringsmedlem med 500 varningstexter på och sanera lägenheten.
Och så ska vi ju ha en lite tjejkväll här hemma. Med tacos och vin och allt annat som hör till.

Ja saker att göra finns det gott om. Frågar är väl bara i vilken ände man ska börja, vad tror ni?
Frukost, kaffe med kemiboken, dusch, med kemi, plocka ihop de värsta i köket och sedan labb. Bra plan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback