Fredagen, hittills

2011-10-28 @ 16:33:22 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag måste få säga att kemilabben gick bra. I vanlig ordning var det svårt som tusan men det tillslut fick vi/jag till det. Det känns som att jag faktiskt har lärt mig någonting, som att allt inte är helt hopplöst. Kemi är ett riktigt utmanande ämne!

Efter labben tog jag bussen hem. Det tog emot lite. Att komma hem till en tom lägenhet var inte så lockande.
Jag har spelat lite musik i hopp om att pigga upp mig själv. Dessutom har jag hunnit med att äta ett päron, dricka en kaffe, städa, vika tvätt, räkna lite på ett kvitto och lite annat. Effektiv!
Nu börjar det bli dags att plocka fram kemiboken och fortsätta med sammanfattningarna. Temorkemin och jag har planerat kaffedejt.



Vad händer btw ikväll?
Jag tror jag kommer sitta vid böckerna tills rätt sent för att sedan somna i soffan framför någon film.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback