Imorgon blir jag ensam

2011-10-27 @ 18:10:44 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

Imorgon åker hela min lilla familj ifrån mig. Goben, Bobo och Tösan ska bege sig norrut för att hälsa på släkt och vänner. De blir borta från den 28 okt – 7 november! Kan ni förstår?
Jag är så glad för deras skull men samtidigt lite …. Ledsen. Dels för att jag kommer sakna dem men framförallt för att jag också vill följa med! Jag saknar alla i Kalix och Haparanda.

Detta har varit planerat länge. Det är så att jag har två tentor på intåg. Om barnen inte hade åkt till världens underbaraste mamma/mummu så hade jag fått sitta här hemma med två små samtidigt som jag hade fått försöka tentaplugga. Ingen bra kombination.
Nu när de åker så kommer jag ha tid att repetera från morgon till kväll. Över 300 sidor kemi och 250 sidor matematik ska läras in.





Jag kommer sakna min bustroll men jag vet att de kommer ha det underbart!


Kommentarer

Postat av: göbbe

vi kommer ju inte hem förren 8 november... :D

2011-10-30 @ 09:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback