Lördag

2011-10-15 @ 19:21:13 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

Denna lördag har varit underbar. Jag har fått sovmorgon, vilket inte är helt ovanligt när älskade Goben är hemma. Förmiddagen har jag spenderat framför matematikboken medan barnen och Goben busat på Bus Planeten. Och inte var det ju så att jag hade velat följa med. Nej då…  
Jag mena jämför själv:

Alt. 1


Alt. 2


Vem hade inte valt exponentialfunktioner och deriveringar?!

Efter ett tag fick jag efterlysa busungarna, de var borta i över 4 timmar!
När de väl kom hem var alla väldigt hungriga så vi en riktig familjemiddag med helstekt kyckling, buljongkokad bulgur, majs och finrivna morötter.  

<--- en del av köket<

 

Eftersom det är lördag ansåg jag att vi behövde någonting gott. Vad passar då bättre än att kombinera ”vi ska ha någonting sött” med lite mor-och-dotter tid?





Underbara lördag!



Kommentarer

Postat av: camilla'

jag saknar liv!!! o er andra också såklart, men å vad jag fylldes av enorm liv-saknad när jag såg billderna!!

2011-10-15 @ 20:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback