Sjukling?

2011-10-22 @ 12:42:19 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tidigare i veckan, redan i måndags om jag inte missmins mig, kände jag mig lite småkrasslig. Så där inte riktigt i form, inte helt hundra. Turligt nog stannade det där och jag tog mig igenom hela skolveckan, om än så med en känsla av att vilja sova några timmar extra.
Men nu. Nu känner jag mig verkligen inte helt hundra. Jag är nog inte alls i form.
Kroppen är seg, ryggen är öm, halsen känns konstig och hela jag är trött.
Som tur är passat det, för en gångs skull. Det är helg så jag behöver inte infinna mig på skolan och älskade Goben kommer hem snart. Ibland har man turen (om man nu kan kalla det tur när man blir sjuk…) på sin sida!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback