Bekantskapskretsen

2011-09-24 @ 19:20:00 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Både igår och idag har jag fått umgås med trevligt och avslappnat folk.
Igår kväll var det tända ljus, bakgrundsmusik, sovande barn, te med avec och en lite jäger tillsammans med en klasskamrat. Idag var det kaffe, matlagning, busiga barn och lite allmänt kaos med en bekant.
Det känns så bra att kunna sälskapa med avslappnade och humoristiska människor. Att kunna prata på om allt och inget. Att kunna skämta och skratta och endå få ut någonting av det hela. I början var jag så rädd för att bli ensam. Vi flyttade ju så långt och till en stad där vi knappt kände någon.
Inte för att bekantskapskretsen är så överdrivet stor ännu, men det kommer ;D. Hittills har det ju gått bra. Jag trivs med dem jag lärt känna. Det är så lätt att hitta gemensamma intressen och tankar. Serier, utbildning, utgång, öl, böcker och jag vet inte vad.

 


Kommentarer

Postat av: Emelie

Du kommer träffa många fantastiska människor för att DU är fantastisk! Känns tomt att ni inte bor här mer, vi hade knappt tid att träffas sista tiden pga mitt jobb och mitt tofflande (ursäkta ursäkta) men jag ska komma ner till umeå och hälsa på er så snart jag kan och har råd!



Hoppas allt är bra med er, lycka till med skolan och familjen. Massor med kramar <3

2011-09-26 @ 14:45:20
URL: http://yoem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback