Fredagens plan

2011-09-30 @ 06:50:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon gott folk!
Klockan är relativt lite. Fast de veckor jag är själv brukar jag vara mer eller mindre färdig för avfärd vid den här tiden. Allting är relativt.
Nu sitter jag här och försöker få i mig morgongröten. Att det ska var så svårt att få i sig en stabil frukost!
Snart är det dags dricka morgonkaffet och kleta på sig sminket. Obligatoriskt på morgonen. Jag skulle inte känna mig ordentligt vaken eller ”klar” utan.

Idag har vi labb på skolan. Jag är förväntansfull. Tyvärr missade jag den första (obligatoriska) labben då jag var hemma med vård av barn. Jag får försöka ta igen det vid ett senare tillfälle och se till att klara av den här. Måntro vem jag har som labbpartner?
Efter labben är det blankt på schemat med tanken är väl att jag ska stanna kvar för att repetera både matematiken och kemin.
Sedan blir det middag med familjen och avslutningsvis utgång med ett par tjejer.
Planen kan inte bli bättre än så!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback