Jag vill ha sol!

2011-09-17 @ 09:14:46 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

Idag hoppas jag på härligt fint höstväder. Jag vill ha sol! Jag är leds på regn och mörka moln. Vi behöver en paus ifrån eländet!

Dagens plan är att promenera ner till Nydalasjön och leta efter en lämplig grillplats. Det skulle kunna bli hur mysigt som helst, bara vädret tillåter. Enligt div. väderprognoser så det faktiskt ut att bli sol idag. Hoppas, hoppas!  Det har faktiskt slutat regna. Kanske skulle jag börja packa ihop en lämplig lunch och leta fram lite oömma kläder.


Tidigare besök vid Nydalasjön


Kommentarer

Postat av: riitta väyrynen

Låter underbart att ni trivs där.Vi har bott i Umeå Ersboda och trivdes i stan!Ni har två underbara barn och ni är fantastiska föräldrar!Lycka till med livet där och studier mm.Jag är glad för eran skull!!Hoppas det blev en utflykt till det fina Nydalasjön!

häls.fröken Riitta

2011-09-17 @ 17:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback