Måndag!

2011-09-26 @ 06:22:42 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Passar på att skriva några rader här innan klockan blir för mycket. Jag har just avslutat min frukost och nu ska jag bara dricka upp kaffet. Sedan är det dags att väcka småtrollen.
Måndag morgon innebär förskola och skola. Äntligen. Nog för att det är mysigt att ta en lite ”break” och stanna hemma en dag eller två med dem men en halv skolvecka är inte ok! Jag vill inte ens tänka på allt jag missat, även om jag tappert försökt plugga på här hemma. Och kanske hade det varit lite mer ok om jag inte hade varit själv. Då hade man kanske fått någonting gjort på eftermiddagen i alla fall. Som det sett ut i veckan så … ja låt mig bara säga att det är väldigt svårt att fokusera när barnen inte vill sitta still.

Nåja. Ny vecka och allt de där ni vet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback