långledigt

2012-04-04 @ 07:57:08 Permalink att vara mamma Kommentarer (1) Trackbacks ()

Det blev visst långledigt den här veckan. Nu när jag nästan tillfrisknat så har lilla Bobo dragit på sig en förkylning. Så vi stannar hemma. Och jag missar uppropet och den första matematiklektionen men som tur är så finns de underbara människor där ute som kan fixa det. Och jag kan räkna hemma.

Imorgon börjar påsklovet och jag hade verkligen velat åka hem! Men alltså… bussresan tar nästan 8 timmar. Jag hade klarat det men med två små? Njaa…
Vi stannar hemma och myser. Jag har inte hunnit klura ut vad vi ska mysa med men någonting lär det bli. Kanske kan vi rita påskteckningar? Och så borde vi nog gå förbi affären också.



Någon som kan ge mig tips på hur jag botar min trötthet? Just nu är jag trött 24/7! Jag försöker sova på nätterna, det brukar bli mellan 6-10 timmar (ja, väldigt blandat) men jag är endå så trött!


Kommentarer

Postat av: Sandra

jag är också väldigt trött, perre säger att det är vår-trötthet, jag litar på hans ord ;-)

2012-04-04 @ 11:34:41
URL: http://harilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback