Nya utmaningar

2012-04-02 @ 06:46:30 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

God morgon!


Idag har jag en spännande dag framför mig. Jag ska påbörja en ny kurs, kemi B, och om den liknar sin föregångare så har jag verkligen en hel del att bita i.
Kemi är… mycket. Och det är i ärlighetens namn lite svårbegripligt. En jäkla utmaning men den ska jag nog kunna tackla. Dessutom har jag ju lärt mig vad som krävs nu när man läser på den här nivån. Kemi A var bland de första kurser vi läste på basåret och då hade man någons slags föreställning om att studierna skulle likna de gymnasiala. Men de gör det då rakt av inte!
Nu vet jag hur jag ska ta en kurs och hur jag ska lägga upp min tid för att slippa ligga på gränsen. Förhoppningsvis fungerar det den här gången också!

 


Kommentarer

Postat av: Emelie

Du klarar det, heja heja!

2012-04-02 @ 14:53:42
URL: http://emelieteresemadelen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback