Sjukling?

2012-04-03 @ 07:37:22 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Bara för att jag har så är otroligt bra timing så såg jag ju till att bli sjuk igår. Det kunde liksom inte kommit i förra veckan (då vi var lediga) och det kunde inte vänta ett par dagar (då vi är lediga). Nej, det var tvunget att komma nu.
Som tur är känner jag mig bättre idag. Men jag stannar endå hemma. Jag missar en kemilektion men det får bara gå. Lärare sa att dagens kapitel var väldigt lätt och kort. Så det borde jag ju kunna fixa hemma. Jag känner att det är lika bra att vila en dag extra så att jag orkar gå imorgon. Då drar vi nämligen igång den sista matematikkursen och det vill jag inte missa!


Kommentarer

Postat av: Bella H

Krya på dig. Stackare :( Du är så förbannat stark kvinna!

2012-04-03 @ 20:55:48
URL: http://zebraunicorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback