Andra veckan

2012-08-26 @ 19:10:33 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag har just inlett min andra vecka här i Luleå.
Rummet börjar arta sig nu när jag fått hit en matta, en spegel och internet! Dessutom har vi möblerat om lite. Jag tror jag kan börja trivas här, fastän det känns lite ensamt nu.
Men imorgon drar den första matematikkursen igång, och tentan är redan på fredag. Jag gissar på att många av nästkommande veckans kvällar kommer spenderar framför den boken! Dessutom har jag bokat in mig på två sittningar. Och veckan efter det drar de lite tyngre kurserna igång och då lär man sitta med näsan i böckerna. Och skulle jag nu få någon timme över så verkar alla klasskamrater väldigt trevliga och det är inte omöjligt att vi börjar umgås på fritiden. Japp, tiden lär flyga iväg och innan jag vet ordet av så är det fredag och jag kan åka hem till mina kära igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback