Fredag

2012-08-31 @ 09:24:00 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Det är fredag idag, och just idag innebär det att det är dagen före bröllopet. Och mitt största orosmoment just nu är tentan/provet/testet i matematiken! De där kalla fötterna som alla pratat om har inte visat sig, eller ja… men det var ju inget som inte gick att bota med hjälp av tofflor ;)
Få se om nerverna hamnar utanpå skinnet efter att skrivtiden är avslutad.
Äsch nej, då kommer jag bara vara så otroligt lycklig över att få komma hem till mina bustroll och min älskade. Å så jag längtar efter dem! 


Kommentarer

Postat av: annica

lycka till både idag och imorgon, nervositeten brukar komma precis när man ska gå in i kyrkan, så var det för oss iaf. Hoppas ni får en toppen dag imorgon :)

2012-08-31 @ 10:47:38
URL: http://annista.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback