Fredagen som var

2012-08-08 @ 08:36:30 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

I fredags var vi till Luleå för att hämta nyckeln till mitt andra hem.
Lägenheten var helt ok. Den var större än jag trodde och möblemanget var helt ok. Det fanns till och med ett matbord med till hörande stolar, en byrå och en stor vägghylla på plats. Jag är nöjd, och när jag väl fått packa upp lite saker så kommer det nog känns mysigt. Som ett andra hem.
Lägenheten innehöll även en lite pentry. För er som undrar innebär det två kokplattor, en diskho och en kyl med ett litet frysfack. Och det är jag otroligt tacksam för!
Jag har egentligen inga större problem med att behöva dela vissa utrymmen med andra människor. Jag hade kunnat tänka mig dela kök med de andra som bodde i korridoren de få dagar jag nu kommer spendera där borta. OM de andra människorna hade hört talas om en disktrasa. Och dammsugare och mopp och sophink och allt annat som håller utrymmet hygieniskt.

Efter besöket kikade vi förbi teknikens hus. Det ligger ju alldeles bredvid och barnen var så nyfikna. Det var rätt intressant om det kommer nog vara lite mer givande om ett par år, i alla fall för de små! 
Synd att jag inte kan hitta kamerna vi hade med oss dit. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback