Måndag morgon

2012-08-27 @ 07:14:02 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Morgonen inleds med en tallrik gröt, ett kokt ägg, ett glas juice och som alltid en kopp kaffe.
Och fjärilar i magen. Idag har vi nämligen den första riktiga lektionen i den första matematikkursen som ska läsas under dessa fem år. Om jag förstått det rätt så är det en repetitionskurs vilket känns bra. Men, som jag nämnt tidigare, så är tentan redan på fredag… Nåja, repetition. Derivator, andragradare, polynomdivision, kvadreringar, sinus-kurvor och sådant där. Hur svårt kan det bli?




Hjälp! 

Kommentarer

Postat av: Sofia

Ååh så avis jag blir! Jag saknar verkligen skolan nu!! Matten kommer nog att gå jättebra för dig :)

2012-08-27 @ 08:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback