super speed

2012-08-30 @ 07:40:06 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

När hann det bli torsdag? Tenta imorgon och bröllop på lördag. Ja det är sällan man har en lugn stund. Livet är fartfyllt. Vardagens gråa lunk går på super speed och jag snubblar med så gott det går.
Sagt med all den värme och positivitet jag kan uppbringa.

Självklart välkomnar jag fart och fläckt. Det vet ni som känner mig. Det är svårt att sitta still allt för länge!  Men ibland är den där dödligt tråkiga vardagen så varmt välkommen. Man måste ha balans i livet.

Någonting säger mig att efter den här helge, då, då jäklar blir det skillnad. Då kommer jag storkna i rutiner och det vardagliga. För då är alla stora förändringar gjorda för i år. Då gäller det helt enkelt att hitta det som passar oss. Hitta balansen mellan familjen, skola och det sociala livet. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback