Välkommen hösten!

2012-08-08 @ 08:34:25 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Eller hur var det nu igen?
Onsdag morgon erbjuder 10 grader Celsius med inslag av kraftiga vindar. Enligt kalendern borde hösten hålla sig borta några veckor till men, som bekant, kan det vara skillnad på teori och praktik.

Idag är både jag och barnen hemma hela långa dagen. Förhoppningsvis får jag hålla mig någorlunda pigg trotts natten som varit. Det är inte lätt att sova med små bustroll som springer uppe.
 Jag funderar på om vi ska cykla ner på stan för att göra lite ärenden eller om vi helt enkelt skulle ta oss en promenad häromkring. Jag saknar verkligen ”söndagspromenaderna” (kunde infalla vilken ledig dag som helst) från Umeå. Tyvärr är allt härikring utforskat om och om igen. Kanske borde vi ta cyklarna och parkera dem vid en annan del av stan för att sedan gå på upptäcktsfärd?
Ja vi får väl se vad som händer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback