Härligt

2012-12-20 @ 19:28:59 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det blev som jag tänkt. Jag och Bobo åkte hem lite tidigare medan Goben och tösan stannade kvar i Haparanda. Jag är verkligen lyckligt lottad som har en sådan fin familj! Jag menar det är inte alla äkta makar som gladeligt stannar hos svärföräldrarna och sover över en natt eller två utan sin fru. Och det är väl inte alla svärföräldrar som tycker det är jättekul att få en svärson hängandes på halsen utan sin dotter. Men det är inget problem i den här familjen. Ja tänk vad fint man kan ha det, så mycket kärlek och omtanke!

Jag och Bobo befinner oss som sagt i Kalix. Vi har spenderat tiden här med att tvätta, fixa och dona. Laxen tinar och köttbullarna är rullade. Nu återstår lite mer städning, knäckkokning, och annat sådant där härligt juligt. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback