Typiskt

2012-12-18 @ 05:41:25 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nog är det väl typiskt, eller ska jag kanske säga självklart? Idag ska jag skriva en tenta men annars har juluppehållet börjat och samma dag som vi hade den sista lektionen för i år kom den där känslan. Ni vet den där känslan av lite ont i halsen, lite uppsvullen kring näsan och lite ont i kroppen. Sedan växer det för varje dag utan att egentligen bryta ut ordentligt.
Nu tycker jag nog att förkylningen kan hålla sig i schack tills efter tentan. Och efter det också, för den delen. Jag har nog så mycket skolarbetet och julförberedelse att pyssla med utan att bli sängliggande.
Men nog är det väl typiskt? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback