Bilder

2012-02-26 @ 07:48:03 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Bilderna är rätt gamla men de var länge sedan jag tömde kameran, den riktiga kameran. Nu för tiden får telefonen agera kamera. Det är lite tråkigt men det är så mycket lättare att ta med sig den. Speciellt nu under vintern då jag sälla har med mig en handväska!

Hur som helst är bilderna tagna förr-förra veckan då jag var själv med kidsen. Jag gissar på att de var under helgen men vilken dag är osäkert.
Det var vackert väder och vi passade på att ladda med extra mycket solljus. Vädret var så underbart så jag passade på att ta med kamera. En så vacker dag måste helt enkelt förevigas ordentligt!
Vi har ingen systemkamera med den vi har duger fint för oss. Bilderna blir, enligt mig, bra. Inte helt ok utan bra. Visst hade de kunnat bli bättre och det har varit väldigt roligt att leka lite med skärpan men, men ...    
Den estetiska ådran och intresset för fotografi får helt enkelt stå åt sidan för tillfället och då känns det väldigt onödigt att investera i "bättre prylar".

Nåja, håll tillgodo:


Finaste Bobo


Finaste tösan


Jag älskar att ha skogen så nära


Fastän det blir lite skuggigt bland alla träd




Jag




En pinne med en massa lav på, intressant!




Utforskar nya vägar


Mellis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback