God morgon

2012-02-09 @ 06:20:52 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

God morgon folket. Idag skriver jag på datorn. Det var väldigt länge sedan jag skrev ett blogginlägg härifrån. Den nya telefonen fungerar finfint till att blogga med, speciellt då man kan ”passa på” lite då det passar en själv. Men idag sitter jag här med kaffekoppen och knaprar på tangenterna.

Egentligen finns det inte så mycket att säga. Jag är lite småtrött, som vanligt. Sömnen blir aldrig sammanhållen. Jag väcks minst två gånger per natt vilket är väldigt frustrerande. Jag misstänker även vitamin- och järnbrist. Och så är det ju det här med mörkret.  
Som tur är börjar det ljusna här i Umeå. Ja alltså inte riktigt ännu men när vi promenerat halvväg mot förskolan är så brukar det inte vara kolmörkt. Dessutom kan dagsljuset hålla i sig till en bit efter tre. Det är på gång! snart börjar det bli dags att tömma kaffekoppen, borsta tänderna och väcka barnen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback