Nya utekläder

2012-02-26 @ 08:45:08 Permalink att vara mamma Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tösan har lyckats växa ur sin overall. Den satt så bra när den första snön föll men nu är det ju bara att inse att litenskiten börjar bli stor. 
Som tur är så är reorna igång och vi fick detta sett för 500 kr!


(bilden gick inte att vända då jag fört över den från telefonen och in i datorn)



Jag vill egentligen att hon ska ha en overall. Det kan hon ta på sig helt själv och även om jackan har ett "snölås" så är jag skeptisk. Efter några vändor upp och ner för alla snöhögar så...
Nåja, det blir nog bra. Och som  jag nämnde tidigare så reorna igång och så fort Goben kommer hem så ska vi besöka några butiker i hopp om att göra ett fynd som kan passa nästa år med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback