Sjuk

2012-02-01 @ 09:48:32 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Under föregående vecka försökte jag på alla sätt och vis förebygga dessa förkylningar som verkar gå nu. Jag köpte hem kilovis med apelsiner, jag köpte hem blåbär och hallon som mixades till smoothies, jag klädde mig varmt och jag åt till och med järntabletter.
Hjälpte det?
Nej.
Igår fick jag spendera eftermiddagen i sängen tillsammans med den förbenade febermaran. Fy och tvi säger jag.

Idag mår jag dock bättre. Jag är glad för att vi fortfarande har kvar några påsar finrexin. Tyvärr börjar förrådet sina så snart är det dags att bege sig till Finland igen.
Nej nu ska jag drick ur, avsluta uppgiften och sedan planera veckans middagsschema.
Skål hörrni!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback