Soliga söndag

2012-02-26 @ 14:44:29 Permalink att vara mamma Kommentarer (2) Trackbacks ()

Idag har vi tagit igen lite frisk luft. Vanligtvis promenerar vi fram och tillbaka till fsk och skolan vilket ger oss strax över två timmar utomhus. Om jag kommer iväg tidigare från skolan brukar barnen få gå större delen av vägen vilket betyder att promenaden förlängs med ungefär en timme.
Men den här veckan har jag vabbat sedan i tisdags. Det är så typiskt att det ska hända då jag är själv med barnen. Att missa tre dagar på skolan kan vara ganska förödande…

Hur som helst. Det är så vackert väder här idag så vi bestämde oss för att gå ut kring 10-tiden.



Vi klättrade upp och ner både här och där.



Vi tog med oss lunchen. Mackor, banan, kycklingbitar från gårdagens middag och varm oboy.

Sedan promenerade vi ner till Nydalasjön. Där busade vi ett tag innan det var dags att promenera hem igen.





Om ni vill vill se fler bilder är det bara att kika in på PIXBOX <--- klicka där


Kommentarer

Postat av: Malin Lundbäck

vad härligt det ser ut Mia =)

Lycka till med studierna =)

2012-02-26 @ 15:08:28

Postat av: sandra i karlstad

Håller med syrran, ser superhärligt ut! Kul att se en uppdatering i bloggen :-) Nå knas kanske men jag kunde inte kommentera tidigare inlägget.. hmm.. Tänker på er och hoppas ni har det bra!!! Kramar

2012-02-26 @ 16:14:20
URL: http://harilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback