Ledig mitt i veckan

2012-01-27 @ 06:16:55 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

I onsdags hade vi inga lektioner eller någonting annat som på något sätt kunde kräva närvaro på skolan. Så istället för att vara duktig och faktiskt masa mig dit och repetera/ta igen sådant jag inte hunnit med bestämde jag mig för att vara ledig. Och det var så skönt!

Jag och Bobo hann med en hel del. Bland annat badade vi i närmare en timme och sedan var vi ute i det fina dagsljuset i över tre timmar då vi passade på att promenera bort till Ersboda centrum. Där gick vi runt på Rusta, Apoteket och Coop.

Ibland behöver man en ledig dag mitt i veckan!

Kommentarer

Postat av: sandra

låter som en riktigt härlig dag! det behövs emellanåt ;-)

2012-01-27 @ 07:49:19
URL: http://harilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback