Aktiv lördag

2012-07-28 @ 20:53:47 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Pust, vilken dag!
När vi såg alla mörka moln imorse så bestämde vi oss för att packa ihop familjen och styra bilen mot Bode, eller närmare bestämt Nordpoolen. Det var väldigt, väldigt uppskattat och oj vad det plaskades och busades :)

 

 

 

Efter badandet åkte vi vidare mot Luleå. Där mötte vi upp vänner som vi inte träffade på väldigt, väldigt länge. Det var trevligt att få surra över en kopp kaffe/sallad på ett café och barnen skötte sig exemplariskt då de var så trötta efter alla timmar på badhuset.
Efter fikat tyckte vi att de kunde vara läge för en glass. Ibland får man helt enkelt frossa i socker ;)



Eftersom vi befann oss i centrum passade vi på att springa runt i affärerna. Allt sommarrelaterat reas ut just nu och jag fick med mig två par ballerinaskor, till halva priset. Inte illa.




Efter att vi nästan blivit utslängda från affärerna (vi blev kvar tills de stängde) gick vi vidare mot lekparkerna. Det finns ju en del att välja på där borta. Vi besökte två lekparker och hann med en lättare middag däremellan.

Tillsist besökte vi universitetsområdet för att se vart jag kommer befinna mig till hösten. Spännande, spännande!

 

Sammanfattningsvis: vi lämnade hemmet nio på morgonen och återvände åtta på kvällen.
Vi har hunnit bada, fika med vänner, shoppa, äta glass, besöka två lekparker, äta middag utomhus, gå runt på universitetsområdet, svängt förbi mitt blivande rum och åkt en hel del bil! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback