Fokusera på det roliga

2012-07-31 @ 10:12:06 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Även om det känns som att vi stöter på en hel del motgångar och att allt är ganska jobbigt just nu så kan jag endå se ljuset. Jag försöker att fokusera på det som är roligt och på det jag ser fram emot. För i ärlighetens namn kan jag inte göra någonting åt allt de som är tungt just nu. Det är inte mina strider, det är inte mina konflikter, det är egentligen inte ens mina problem. Men jag finns här och jag är beredd att ta på mig en del av bördan om de berörda människorna ber mig om det.

Men nu skiftar vi fokus mot det ljusa och roliga. Mot allt jag ser fram emot och det är faktiskt en hel del! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback